Pre-Peace and Love

Japp, nu bär det snart av till festival. Jag skäms över att erkänna  att jag har aldrig varit på festival, ingen som har varat i flera dagar. Så jag är rätt "pumped" så att säga. Packningen sker i morgon, jag packar alltid i sista minut. Chips och läsk har vi i mängder och nudlar. Gott humör och falsk sång likså. Kommer bli hur kul som helst. Så jag förväntar mig en sjukt bra helg. Nästa år tänker jag satsa på Glastonbury, festibalernas festival.

Men de är en hel del bra band som kommer till Peace and Love. Jag ser framemot Kleerup, Suzanne Vega, Jason Mraz, Bille the vision and the Dancers. Sex Pistols, Adam Tensta, Manu Chao och HÅKAN!!!!!!!!!!!!

so long suckers...

Kommentarer
Postat av: Fanny

Ha så sjukt skoj! Ta hand om dig och Amandorna, vem vet vad dom kan hitta på? Jag litar på dig och ditt omdöme... Ha ha, älskar dig

2008-06-25 @ 23:49:52
Postat av: Fanny

uppdatera bloggen!

2008-07-03 @ 12:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0