Uppdaterad blogg

På direkta order av Fanny uppdaterar jag nu min blogg, lite grann. Jag ber om ursäkt, men en förkylning och jobb har kommit mellan, samt två dagar på landet.

Så peace and love är över, det var jätte kul fast de andra var inte alltid så pigga. Men jag hade det roligt, och fick se en hel del grymma artister. Och helt ärligt orkar jag inte gå igenom det nu men HÅKAN var grym...som alltid. Jo jag kan ju berätta att både amanda och jag (vi kom bort från varandra under konserten) stod bredvid (fast på olika sidor) en kille på håkan konserten, och killen hade en bag in box påse i famnen. Han stod och grät sig igenom hela konserten och kramade sin bag in box hårt. Det var så underbart att se på nått sett. Tårarna bara rann.

Ja så vad har jag då gjort, jag har som sagt jobbat en del, vilket har varit helt ok. Ska jobba både lördag och söndag med, vilket inte är lika party men grillkväll med the kollegor blir det lite bättre. Sen blir det mer jobb. men pengar kommer jag behöva iallafall om jag ska kunna göra allt jag vill göra.

Jo min plan för de närmsta åren:

åka till london
komma hem, jobba skiten ur mig
samla ihop pengar för att åka till argentina för att jobba som volontär arbetare och lära mig spanska, antagligen lite mer rundresa i sydamerika.
sen komma tillbaka och börja plugga

tids rammarna är flexibla. Pappa är inte glad över mina planer, om han fick bestämma skulle jag aldrig lämna Sverige, jo kanske få åka någon annanstans i Europa. Men för att kunna ha råd med min resa till Sydamerika så blir det att hålla i pengarna och jobba skiten ur mig. men det tror jag det lätt blir värt.

nu zommar jag ut med tonerna av billie the vision and the dancers



Kommentarer
Postat av: Amanda L

glöm inte att vi ska tågluffa till Barcelona nästa sommar, you have no chice honey, du ska med!

2008-07-04 @ 17:11:14
Postat av: Martina

men jag kommer antagligen inte ha råd. Och jag vill till sydamerika... jag vill inte skjuta upp det längre än ett år, då kommer jag aldrig iväg... sorry men ni kan följa med till sydamerika istället.

2008-07-04 @ 19:42:34
Postat av: Fanny

tack för uppdateringen, vill ju hänga med i ditt liv så gott det går. Skulle varit med er på festivalen känner jag - men jobb e ju alltid jobb. du måste följa med på vår tågluff, sydamerika känns iof rätt intressant. bara du e med så åker jag vartsomhelst. puss

2008-07-04 @ 20:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0