tv hunkar

ja tänkte vara lite sexistisk och utse några tv hunkar. Jag har genom mitt liv, liksom många andra dragits till tv-seriernas vackra värld med öförskämt snygga människor. Många timmar har sedan spenderats dagdrömma om dessa världar. Allt för att inte leva i min. Speciellt har då de snygga killarna fått min uppmärksamhet och nu tänkte jag utse de fem som jag gillar bäst.

  • Dylan i Beverly Hills. Medan alla andra gillade Brandon tycket jag han var så tråååååkig! Dylan var så där härligt komplicerad och svår. Jag var rätt betuttad i honom när jag var tolv och låg sjuk hemma.


  • Charlie Todd i Dawsons creek. Han spelas av Chad Micheal Murray, och är med i ett band. Enough said.
  • Tai i digimon. Jag tänker inte förklara denna karaktären. Inte heller faktumet att jag en gång såg på digimon, eller att han är tecknad. Men faktum kvarstår att jag hade en svag punkt för tai.
  • Angel i Buffy the Vampire Slayer säsong 1. Om man någonsin sett säsong 1 kanske det inte ä så svårt att förstå min svaga punkt för Angel. Mystik mörk man i läder jacka



    ...men det var bara tills...

  • Spike kom. Snyggaste tv hunken någonsin???? Iallafall sexigast och roligast. Kanske min favorit karaktär någonsin. Klippet är från "once more, with feeling", (sjätte säsongen om jag inte kommer ihåg fel). Det är han som sjunger på riktigt...

Kommentarer
Postat av: Amanda L

spike spöar skiten ur angel vilken dag som helst, men visst jag gillade angel första säsongen. chad-michael hade även jag en crush på i dawsons creek och gilmore girls, plus att jess i gilmore girls var het!

2008-07-07 @ 20:24:16
Postat av: Krook



Nooooooo!!! Mat is the most awesome in the whole Digiworld!!!

2008-07-13 @ 17:17:46
URL: http://attkela.blogg.se/
Postat av: Martina

Krook, de e Tai. Vi har haft den har diskussionen förut. Jag ger mig inte!

2008-07-13 @ 18:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0