Ibland kanske man ska bara ska låta någon hjälpa en

en av de bästa versionerna av en låt som är faktiskt helt underbar. "with a little help from my friends". Handlar nog egentligen om droger, men ibland så kan man bara sitta och lyssna och inse hur viktiga vänner egentligen är. Fast om man är som jag gärna förnekar och glömmer det faktumet. Martina, ensam är inte alltid starkast.

Klippet är från festivalernas festival...Woodstock '69

With a little help from my friends med den fantastiska Joe Cocker


Kommentarer
Postat av: Anonym

mmm fint. men jag måste tipsa om en version som faktiskt överträffar denna:

http://www.facebook.com/video/video.php?v=24404180926

2008-07-26 @ 21:39:03
Postat av: Sofia



Vet du om att du troligtvis har ett virus på din dator? Eller någon dator du har vart inne på hemma har det. Jag får meddelande från dig som bara består av en länk och du är utloggad... :S Det är lite creepy ibland måste jag säga^^



Slem!

2008-07-27 @ 18:49:09
URL: http://attkela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0