Helt seriöst...

... börjar fråga mig själv om jag är hypokondriker, bara att jag tror att jag är hypokondriker tycker jag bevisar slutsatsen. Men det har blivit så att det skulle nog krävas jag har 41 graders feber i två veckor för att jag skulle överväga att gå till läkaren. Jag tycker jag springar där hela tiden, antingen är det en infektion, fötter, magen eller huvudet som krånglar, enligt mig. Orkar inte sitta av ytterligare tid med en läkare som bara ställer dumma frågor klämmer lite grann på området som besöket berör och sedan inte kommer med någon slutsats med en "jaha, vi får vänta och se". Jag menar det kan ju inte vara bara jag som har ont överallt och mår skit mestadels av tiden. Jag bara väntar på den dagen diagnosen kommer, Martina du har cancer, eller hjärnhinneinflammation eller någon annan dödlig sjukdom? Låter inte det lite som en hypokondriker...?


Kommentarer
Postat av: Fanny

kära hjärtanes! ta det lite lugnt. men är man sjuk så är man och då kan man behöva en visit hos herr/fru doktor för att bli frisk igen. Men jag håller med dig om att vissa (majoriteten) är helt weird. Hoppas att du mår bra nu i alla fall, puss på dig!

2008-07-29 @ 16:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0