Födelsedag...

Tankar dessa tankar som går runt och runt i mitt huvud. Två dagar kvar...känns lite som jag har förberett mig en vecka nu med hatfyllda tankar gentemot lördag. Men det kanske blir okej ändå, om det inte blir tårta och ljus. Ingen offentlig present öppning utan bara en kram och en god middag. och om jag får sms och inte telefonsamtal så kan det nog bli helt okej.

Pappa anser mig mörk, jag anser bara hela tillfället förlorat sin charm enda sen jag var 12. Mormor tycker jag är lite ung för åldersnoja, men är födelsedagar inte egentligen mer att fira när man är 85 än när man är 19?

Fast jag får ju en löneförhöjning...



Kommentarer
Postat av: matida

HAde jag sett detta innan lördagen hade jag skickat ett sms. Men tänk inte på åldern utan på möjligheterna. Nu är du 19 och har tagit studenten och om några veckor är du på väg mot London. Efter varje år blir du dessutom klokare och mer erfaren. Så tänk inte på de meningslösa siffrorna, utan på de möjligheter som återstår. Du är fortfarade ung!



kram och puss min vän

2008-08-10 @ 17:37:57
URL: http://matuld.bloggagratis.se
Postat av: Amanda N

Hade JAG sett detta innan lördagen hade jag skickat ett sms. Trodde inte du ville det ens, men grattis i efterskott då! hoppas allt är bra med dig och att livet som 19åring börjat som det ska pusspuss

2008-08-12 @ 11:57:20
Postat av: Fanny

jag ber så mkt om ursäkt för att inte jag heller sms:ade, men ett grattis på facebook blev det iaf. hoppas att dagen var smärtfri och välkommen till 19årsklubben. puss

2008-08-12 @ 13:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0