AJ!

Jag har lyckats igen! Med denna fantastiska bedrift av att skada mig själv. Det roliga är att jag har absolut inget minne av att skada mig, iallafall inte i knät. Foten kommer jag mycket väl ihåg att jag slog i, fick en vass kant från bashögtalaren vid datorn rakt in i ovan sidan av foten. Så jag tänkte "jaha det kommer bli ett blåmärke och ge mig svårigheter att gå". Men idag när jag vaknade så var det inte foten som gjorde (är btw samma fot som jag har konstanta problem med efter x antal stukningar) utan det var knät där det har svullnat upp fint under knäskålen. Men jag har inget minne av att slå i knät alls, och absolut inte vänsterknät. Min slutsats är att jag måste slagit i knät när jag sov, men borde jag inte ha vaknat då?
Mysteriet tätnar...

Vill ni veta något rätt komiskt, det var saker som det här som gjorde att jag bestämde mig för att inte bli skådespelerska när jag var ca 13 år. jag tänkte kommer jag alltid skada mig och vara sjuk så kommer jag mer eller mindre svälta ihjäl eftersom jag inte kan tjäna några pengar. skit också!

Kommentarer
Postat av: Fanny

lille du då! hörde att du skadad knät och att du trodde att du skulle missa partydagarna i Dalsland. Dubbelsynd, men jag får komma och hälsa på dig snart - när du kommer hem från landet det vill säga. För du ska inte gå nånstans på ett tag. Vila upp dig och knät så får vi parta loss innan London! Puss

2008-08-01 @ 22:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0